unknownR 2011.09.22. 22:04

Emotions

Azzal, hogy most megszólítalak, és továbbra is olvasol, érzelmeket váltok ki belőled, alkotsz egy véleményt rólam. A célom pedig az, hogy ezek az érzelmek mosolyt csaljanak az arcodra, elgondolkodj arról, amiről épp én is. Ha azon gondolkodsz, amin én, és az eszmefuttatásunk nagyon hasonló, vagy épp teljesen különböző, akkor elindítok benned valamit. Én inkább így szeretnék valaki maradni, nem attól, hogy mennyi grammot vagyok képes magamba tömni. Persze, tudom, valószínűleg egy magába fordult, csúnya srácnak gondolsz, akinek nincs jobb szórakozása, minthogy blogot írjon. Az igazság az, hogy tele vagyok programokkal, barátokkal, és ez eredményezi azt, hogy újabb és újabb különös, vagy épp különleges emberrel, vagy akár élethelyzettel ismerkedem meg. Nem olyan túl érdekes, mint egy igazi sztár életében, nincsenek luxusprostik, öltönyös vacsorák a milliomosokkal, de számomra egy egyszerű pillanat is képes olyan hullámot elindítani, ami talán egyszer már valaki életét változtatta meg. 
GÁZ, hogy gondolkodom ? 


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ownphilo.blog.hu/api/trackback/id/tr293247199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása